Visa fullständig version : Marin Högtalare
big-fish
2009-03-03, 19:53
Vill höra efter lite, och få åsikter ang Marin högtalare!
Finns det Marin högtalare som klarar den tuffa miljö i en öppen trolling båt med regn och vatten stänk från vågor och kallt väder m.m
Är det nån som kan rekommendera några bra som klarar den miljön?och har erfarenheter?
Känns tråkigt att såga upp stora hål i båten och sedan pajar högtalare!!
Tack för Svar
Team Fiasko
2009-03-03, 20:10
Dom jag har i min nuvarande båt är faktiskt riktigt bra...(för att vara marina högtalare) kommer ju inte ihåg märket men dom sälj på BRL...
I min andra båt har jag instalerat samma system som jag hade i bilen när jag tävlade i bilstereo.. sånt grymt ljud.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
big-fish
2009-03-04, 21:43
Okej!!
Sitter dom öppet ute i båten?
Söker högtalare som eventuellt klarar lite stänk sjö.kallt väder och regn. eftersom de kommer sitta öppet i båten
på insidan av skrov sidan i båten
Kom gärna med erfarenheter av olika märken!!!
Tack på Förhand för förslag och erfarenheter!!!
Team Fiasko
2009-03-04, 22:51
jo men mina sitter öppet... var vid båten och monterade i en ny stereo nyss. kollade även vad högtalarna heter men glömde på vägen hem.... :evil:
BIltema har marinhögtalare och är de inte dyra kan man ju käpa på sig så det räcker...
Ska du montera in högtalare eller kan du tänka dig utanpåliggande! Jag använder ett par utanpåliggande högtalare "probox" (http://www.seasea.se/SectionList.aspx?CatID=3201##). Fungerar kanonbra! Smidigt om man inte vill göra stora hål i båten.
Martin
Team Helgøya
2009-03-08, 00:08
Har Sony og Boss høytalere, mer en godt nok til Ole Ivars :D
|
vBulletin® v3.8.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.