Visa fullständig version : TRENGER TIPS!!
storlaksen16
2009-03-04, 15:53
jeg er ganske ny når det gjelder trolling så kunne trengt noen tips angående steder man burde teste ut for å få sjøøret og laks??? har klart å få noen få sjøøret men enda ikke en eneste laks i båten og det vil jeg ha gjort noe med!!
Flodström
2009-03-05, 02:10
Tja, avhengig hvor du bur og hvor langt du gidder å traila båten din, hehehe. :roll:
storlaksen16
2009-03-05, 08:30
jeg har nå lest meg fram til at jeg burde fiske på dypere steder med strøm og har en fast plass til båten min alt og prøver å få til med en båt jeg kan ha i drammensfjorden også.
jeg spurte nok heller ossen steder dere pleide å fiske på når dere troller etter laks og ørret (ikke sjøer)
Flodström
2009-03-12, 01:52
Fisker du etter laks i Drammensfjorden så kanskje du bør snakke med Thor på "Fiskeglede" i Kristiansand. Han har stor erfaring med trolling i den delen av Norge. Du kan finne kontaktdata her:
http://www.fiskeglede.no/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=startsida
Ellers så har du også Larvik Fiskesport i Larvik men jeg er usikker på hva for kompetanse dei har :roll:
Jeg kan sende deg meir tips på PM hvis ikke dette fører frem ;)
storlaksen16
2009-05-01, 21:39
jeg har ikke fisket etter laks i drammensfjorden enda men har et sted jeg kansje har mulighet til å ha 1 båt.
jeg troller og dorger for det meste i Oslofjorden og som sakt har ikke det blitt de helt store fangstene enda men er vel heller ikke noe rart for det er jo ikke så mye laks i Oslofjorden heller da...
Har sendt han 1 mail nå så da får jeg se men tar gjærne mot flere tips;)
|
vBulletin® v3.8.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.