Visa fullständig version : Reparera marinelektronik
Jonas Västerås
2010-06-04, 21:59
En kompis köpte ett färglod ifrån Usa hösten 2007. I våras så la belysningen i lodet upp. Han kontaktade sportmanship som bara skrattade då lodet var importerat. Polaren googlade och hitta en privatperson som var villig att fixa det. Han skicka iväg lodet och och killen fixade belysningen. Lodet var ett Eagle vet dock inte modell men det har samma prestanda som Lowrance x-102c. Han fick betala 600kr för reparationen.
Riktigt bra information, lägg gärna till kontaktinfo företagsnamn med mera.
Tack.
Kjelle
Jonas Västerås
2010-06-04, 22:31
Riktigt bra information, lägg gärna till kontaktinfo företagsnamn med mera.
Tack.
Kjelle
Jag fick dåligt samvete då jag sporrade polaren att göra en beställning tillsammans. Jag beställde en marinstereo med högtalare medans han beställde ett ekolod. jag har nu hittat kvittot och lodet var ett " Eagle Fishmark 640c" Jag får återkomma då jag prat med honom igen. Han är ganska så svår att få tag i. Man kanske får skicka pm då han som fixar det inte vill ha publicitet. I den gamla tidningen sportfiske som gavs ut på 90-talet så fanns det en kille i från Karlskoga som ofta annonserade. Han lagade bla vhf, autopiloter, ekolod etc, tyvärr så la han av.
Billigt definitivt!
Har försökt mej på att byta lysrör i laptop LCDs gick inget vidare direkt, bara kasta skiten efteråt....
Jag fick dåligt samvete då jag sporrade polaren att göra en beställning tillsammans. Jag beställde en marinstereo med högtalare medans han beställde ett ekolod. jag har nu hittat kvittot och lodet var ett " Eagle Fishmark 640c" Jag får återkomma då jag prat med honom igen. Han är ganska så svår att få tag i. Man kanske får skicka pm då han som fixar det inte vill ha publicitet. I den gamla tidningen sportfiske som gavs ut på 90-talet så fanns det en kille i från Karlskoga som ofta annonserade. Han lagade bla vhf, autopiloter, ekolod etc, tyvärr så la han av.
Finns inget dåligt samvete där, var och en tar sina egna risker, gillar man inte detta ska man köpa hemma! mvh
Jonas Västerås
2010-07-17, 15:22
Skicka pm om ni behöver information.
|
vBulletin® v3.8.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.