Visa fullständig version : Sjökort från fiskekortet.dk
Någon på forumet som har erfarenhet av de sjökort som Clause på www.fiskekortet.dk tar fram? Har funderat på att testa det i min Lowranceplotter, ser mkt detaljerat ut i alla fall för Simrishamnsområdet. Skulle vara kul om det är någon här som kan dela med sig av sina erfarenheter.
/musky
Tumlaren
2010-08-14, 00:58
Jag har köpt detta kort samt fiskekompisen har köpt samma kort till sin båt, det är bästa sjökort du kan ha i Simris eller Öresund. Mycket mera detaljer än andra sjökort samt att alla waypointen är inlagda för Simris. Kortet skall visst även vissa lite över Stockolms skärgård, vet ej om detta stämmer fiskar bara i Simris samt sundet.
Tumlaren
Har brukt fiskekortet til Claus utenfor Simris og rundt Bornholm på en Lowrance LCX 111. Meget bra detaljer, og kartene blir bedre for hver utgave. Ikke sett noen andre kart som er i nærheten.
Team Cjap
2010-08-16, 14:27
Bruger kun fiskekortet simris,Rügen,Bornholm,Køgebugt.Øresund , var i singø/Stockolms skärgård i år sammen med en masse andre Danske både, Hvor vi Loggede Dybter til det så næste, opdatering der kommer er der mere på det område, det dækker ikke nu, men det kommer, Kortet er 100% mere præsis end de andre kort med hensyn til dybte kurve da det er os trollingfisker der der samler dybterne til det. kan anbefale det på det højste har det i min HDS-10 og et i min globel map 4000.
Når man logger til det, og har sendt det til Claus, mener der er 12 logninger kan man få opdateret sit kort uden det koster noget.
Lige et billede hvordan der ser ud. i Øresund
http://picasaweb.google.com/teamcjap/sNZkJB#5437788827589648850
Jeg er i Simris til Landskampen d. 3-5 sep. hvis der er nogle der vil se hvordan det ser ud der.
Hvis vejeret er med os i år
Team Ankan
2010-09-11, 00:04
Hejsan, såg att du använde kortet i en global map 4000, jag köpte ett kort för att ha i min gamla globalmap 6000, MEN, till den fungerar det åtminstone inte, är det några speciella inställningar man måste ändra kanske?
MVH
Ankan
Team Cjap
2010-09-11, 19:23
Hej Ankan
du skal ind i menuen og gå over i kortdata og vælge kort, find kortete kortet hedder Lowrance. vælg det, så skulle det virke. skriv op hvad det kort den står på nu hedder for der er mange at vælge mellen, så er det nemmer når du vil tilbage, til det gamle kort.
næste gang
|
vBulletin® v3.8.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.