handdator

Visa fullständig version : ÅRETS FØRSTE DORGE TUR

storlaksen16
2009-03-21, 19:28
var ute fra 8 i dag tidlig og var framme ved nærsnes kl 840 og var ute ca 9 men det var ca 2 cm is i hele havna så var ikke lett å få rodd seg ut med den 7'' jolla mi men det klarte jeg og etter noen timers dorgin og kasting over en stor grunne som det pleier å være mye sjøøret og torsk på uten et eneste napp stakk jeg ut på stordypet og begynte å pilke på 70, + og fikk i løpet av av dagen 10 mini fisk og 3 av dem ble med hjem.

Kjelle
2009-03-31, 22:34
Hei Storlaksen!

Hvordan går det med fisket?

Så din tråd her först nå, hvor fisker du? ser at du ror en 7´jolle ut på 70 meter så det må vel väre noen djup Norsk fjord?.

Vi venter på flere rapporter.

Mvh
Kjelle

storlaksen16
2009-04-29, 20:19
oi sorry hadde helt glemt denne sia=(
Joa det går bra fiskingen men det er uheldig viss omtrent bare smått.
Trur det er på grunn av at det blir fisket veldig hart på gytetorsken og på de områdene som det er bra med fisk så har nesten bare fått smått.
Er ute mye men har blitt mest pilking for har ikke sett snurten på noe serlig sjøørret i våres.
Har faktisk kun fått 1 liten tynn sjøøret så langt og i fjor hadde jeg fått 17 stk på denne tiden så det er dårlig med ørrett her i år.
Men når det blir mindre med 1 art blir dere flere av 1 annen sier man og det stemmer veldig godt for det går store mengder små sei og det er allerede masse storsild inne i fjorden så skal prøve å få ned dypriggern på fredag men får nok ikke brukt den før neste helg.