Visa fullständig version : Skicka PM !!??
Flodström
2009-10-02, 13:45
Hej Kjelle
Har nu skickat ett antal PM till medlemmar i forummet. Både om Sharklod och andra saker. Svarar oxå på inkommande PM. Får aldrig svar på något av dem :shock:
Nu upptäckte jag att det verkar som att dem inte kommer fram. I utkorg (skickade PM) står ingenting/finns ingenting!!?? Vad är det som sker? Allvarligt............... :confused:
Har bl.a. skickat till dig om import av båtmotorer från USA men inte hört nått från dig?
Några ideer?
Testa att skicka ett PM till mej.
Hej Kjelle
Har nu skickat ett antal PM till medlemmar i forummet. Både om Sharklod och andra saker. Svarar oxå på inkommande PM. Får aldrig svar på något av dem :shock:
Nu upptäckte jag att det verkar som att dem inte kommer fram. I utkorg (skickade PM) står ingenting/finns ingenting!!?? Vad är det som sker? Allvarligt............... :confused:
Har bl.a. skickat till dig om import av båtmotorer från USA men inte hört nått från dig?
Några ideer?Inget att oroa sig för, förmodligen ett junkmail-filter som funkar precis som det ska... :p
Hej Flodström, precis som Magic skriver så fungerar skräppostfiltret underbart bra.
Jag kan bara svara för det Pm om import du skickade, det kom fram men jag har inte hunnit(allt är en prioriteringsfråga) att skriva ett svar.
Har haft fullt upp i jobbet i anledning någon happening imorn och på söndag.
Men jag hoppas hinna svara alla PM innan jag åker iväg imorn.
När du skriver ett nytt PM så har du förmodligen under det vita textfeltet en rubrik som heter "Tilläggsalternativ", Där måste du bocka "i Spara en kopia av det här meddelandet i din mapp Skickat."
Jag tror att den ursprungligen inte är bockat i, detta för att din PM box skall fyllas för fort.
Kolla detta.
Var inne och kollade, du har inte bockat i den funktionen.
Kommer givetvis inte åt dina PM men ser vilka inställningar du har vald.
Ändra denna så lär de iallefall finnas med i "Skickat" mappen.
Du kan även bocka i "begär läskvitto" så ser du om mottagaren har läst ditt meddelande.
/Kjelle
Haha, apropå junk, vem har utnämnt mig till "King of TMB 2009"? :confused:
(låtsas bara vara undrande, är egentligen smickrad...)
Hmmm har ingen jäkla aning :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
OK, jag drar iväg ett PM till Flodström och frågar...
mm det lutar helt klart åt det hållet.
Flodström
2009-10-02, 21:56
Tack alla snälla trollare för svar här i min tråd :D :D :D :D :D
Gott att veta at kjelle har fått mitt PM (ganska värdefullt för mig i alla fall)
Prövar att dra iväg ett PM til joj. :roll:
Flodström
2009-10-03, 00:35
Har nu aktiverat olika visningsalternativ och PM fungerar som det verkar. Topp, jag är lugnad :oops:
|
vBulletin® v3.8.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.