handdator

Visa fullständig version : Viktigt: Värvningskampanj

Kjelle
2009-12-31, 16:38
Klockan 00:00 startar Scandinavian Trolling Forums värvningskampanj, Och den pågår tills den 15 Februari klockan 24:00.

Vår största sponsor DreamWeaver Lures ställer upp med tre stycken premier till de tre som har värvat flest nya medlemmar.

Varje paket består av DreamWeaver Spindoctor flasher, DW skeddrag och DW trollingflugor.

Kolla gärna in www.dreamweaverlures.com så ser ni lite vilket otroligt utbud DreamWeaver har.
Team Scandinavian Trolling lottar också ut fem stycken flashers bland alla er som har värvat nya medlemmar under värningskampanjen.

Så det ser ut nu så tillkommer det förmodligen en till sponsor som ställer upp med vinster, mera om detta i ett senare nyhetsbrev.

Observera att eventuell vinstskatt betalas av varje vinnare i tävlingen.

VIKTIGT:
Ni måste säga til allal era kompisar som registrerar sig att kompisen fyller i ditt forumnamn i fältet "referens".
Det går inte att fylla i detta i efterhand.

Jag kommer stämma av varje vecka vilka tre som ligger bäst till och hur många värvningar dessa har gjort.

Frågor eller problemer, allt detta tar vi här i tråden.

Värva på och vinn läckra trollingprylar till värens vandrarfiske.

Kjelle
2010-01-02, 17:48
Här kommer lite screen shots som visar vart nya medlemmarna måste fylla i DITT namn för att värvningen skall räknas med i kampanjen.

Här kommer några bilder som visar inloggningssidan:

428 Toppen på registreringssidan.

429Scrolla neråt så har ni mittendelen av registreringssidan.

430På nedre delen markerat i rött ser ni feltet där medlemmerna MÅSTE fylla i ditt namn. Annars så räknas inte registreringen med i värvningskampanjen. (Säg inget om rakheten på mina röda streck, lap top utan mus suger...=)

Kjelle
2010-01-04, 08:37
Då har värvningskampanjen rullat igång lite lugnt, Vi välkomnar nio nya medlemmar under årets första tre dagar.

Per idag så ligger Team Char och Kockin i topp med lika många värvningar, säger idag inte hur många värvningar de har :-)

Kommande lördag kommer jag med första veckorapporten under värningskampanjen och kommer att lägga upp nya rapporter varje lördag klockan 12.00.

Värva på så vi kan bli enda flera som delar ideer, tankar och åsikter kring trolling, båt och prylkaos :-)

/Kjelle

Kjelle
2010-01-09, 13:08
Updatering nr 1

Vi har sen starten på värvningskampanjen fått 28 nya medlemmar, Välkomna skall ni vara!
Kockin leder idag tävlingen med 5 stycken värvningar, men det är mycket tight :-)

Vi vill gärna ha igång flera i tävlingen, en unik möjlighet att vinna ett trollingpaket från DreamWeaver lures.

/Kjelle

Kjelle
2010-01-16, 22:17
Kockin leder fortfarande tävlingen med åtta stycken värvade medlemmar, men om ni andra börjar värva lite polare, teammedlemmar och klubb medlemmar så är ni snart ifatt.

Vi har sen årsskiftet fått 45 nya medlemmar, Välkomna allihopa :-)

Även ni som är nya medlemmar får vara med på värvningskampanjen.

Värva på.

Mvh
kjelle

Kjelle
2010-01-27, 03:59
Här kommer en försenad uppdatering på värvningskampanjen, Det kommer skickas ut tre stycken paket från vår sponsor DreamWeaver lures med båda flashers, skeddrag och flugor.
Jag har själv plockat ut färgerna, lite grejer som passar båda vandrarlax, uppväxare och Vänern. Givetvis andra sjöar med.

Per idag har jag bara TRE medlemmar som har värvat kompisar, är det inga av er som är sugna på mera fiskeprylar??

Kockin leder med 8 värvningar
Team Char ligger tvåa med fem värvningar
Pike Buer ligger idag som nr 3 med 1 värvad medlem.

Bra jobbat :-)

Med andra ord så behöver ni bara att värva två medlemmar för att vara med i kampen om tre paket från Dreamweaver lures.

Värvningskampanjen går fram tills den 15e februari.

Kjelle
2010-02-06, 14:02
Sista uppdateringen av värvningskampanjen, nedan ser ni top 3 så det ser ut idag.
Måndagen den 15e februari klockan 24.00 avslutas tävlingen.
top 3:
kockin 10
Team Char 7
Tage S 3

Det är flera som nuddar oppunder top 3, så det är tight race om den sista premien.
Vi har såhär långt i år fått 76 nya medlemmar, som ni ser så är många av dessa direkt registreringar/ej värvade medlemmar.

Kör hårdt nu sista veckan.

Kjelle

Kjelle
2010-02-16, 12:33
Värvningskampanjen avslutades klockan 24:00 inatt.
Jag sammanställer detta under kvällen och annonserar vinnarna ikväll/inatt.
Är pappaledig så jag får ta detta emellanåt när barnen sover.

:-)

Kjellle

Kjelle
2010-02-17, 16:29
Truuuuuuumvirvel :-)

Vinnarna av Scandinavian Trolling forum värvningskampanj blev:

Kockin med 17 värvningar
Andra platsen går till:
Team Char med 7 värvningar

Tredje och sista platsen går till:
Tage S med 3 värvningar.

Grattis, bra jobbat alla :-)

Skicka mig ett pm med din adress så skickas premierna iväg.
DreamWeaver lures som var tävlingssponsor skickade iväg alla premier från USA i måndags, jag skickar iväg dessa till er i slutet på nästa vecka.

Kjelle