Scandinavian Trolling  

Gå tillbaka   Scandinavian Trolling > Annonsör/marknad > Säljes

Säljes Sälj eller byte av trollingrelaterad utrustning.Även båt och båtprylar. Obs inga länkar till annonser på blocket, Tradera eller andra sälj sites.

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 10-06-2017, 16:44   #1
Gårme
Laxtrollare

Gårmes avatar

Reg.datum: Sep 2010
Real Name: Björn
Team Namn: Team Gårme
Sponsors: Frun
Standard Bayliner 2002 Trophy -92

Jobbet tar för mycket av min tid så nu funderar jag på att sälja av båten, Det är en Trophy 2002 från -92 med en Honda 150 VTEC -05 ca 500 timmar, Båten är utrustad med Scotty elriggar, big Jon mast med linhjulen monterade på rostfri targabåge, massa spöhållare, hydraulstyrning, Lowrance HDS 7" Plotter/lod med kort för Vänern, Lowrance 5" plotter med Navionics Gold kort (Västkusten samt vänern, vättern, mälaren, hjälmaren) Spolpump för akterdäcket, levande betessump med pump, SonicHub, dubbla batterier 2015, rutor till ruffen bytta 2015, bra kapell m.m m.m
Trailer Brenderup 2000kg Boogie -09 med gångbord samt elvinch och batteri, allar bromsvirar, backar, lager bytta 2016. Båten är i bruksskick gällande ytfinish. Bara att sjösätta och fiska. Jag vill ha 225 000:- för hela ekipaget.
Frågor eller intresse tas via PM.
Gårme er ikke aktiv   Svara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:46.