Scandinavian Trolling  

Gå tillbaka   Scandinavian Trolling > Projekt > Båt och motorprojekt

Båt och motorprojekt Här diskuterar vi båtar, båtriggning och motorer,

Visa resultat för omröstning: Team namn???
Team Hang 'Em High 8 40.00%
Team Thrash 7 35.00%
Team Kill 'Em All 3 15.00%
Team Slayer 2 10.00%
Antal röster: 20. Du får inte rösta i den här omröstningen

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 04-07-2011, 19:39   #1
Finnishstallion
Pro-Troller

Reg.datum: May 2009
Real Name: FMS
Sponsors: Kosto Uistin- www.uistimet.fi. Nordic Trolling- www.nordictrolling.se Nordic trolling
Standard Team Nonames budget byggtråd v.2

Var och hämtade en gammal Uttern 560 Ht från Oskarshamn igår. Ett billigt objekt som är tänkt till trollingfiske i Simris, samt trolling efter öring i diverse åar och kuststräckor.

Här kommer ni få följa med i riggning och diverse ommöbleringar av båten.
Lista på vad som skall göra kommer senare idag...

Forumets egen Kjelle var också och hälsade på under försäljningen. Lika trevlig i verkligheten verkade han vara som tonen i hans inlägg här är. Hoppas det kan bli någon någon fisketur och många öl ihop någon gång.

Teamets namn är inte klart ännu därav trådens namn. Har 3 olika förslag som jag tänkte ni skulle få vara med och påverka kring.
Så rösta!
1. Team Hang 'Em High: Syftar till Simris beryktade tavla där man hänger upp sina fångster för foto. Jag kommer få hänga mina firrar högt för att halva firren inte skall släpa i asfalten
2. Team Thrash: Syftar till hur båten och riggningen kommer skrika white thrash över hela sig när jag är klar med den. Kommer förmodligen bli trolling meats året runt boende husvagnscamping a la södra USA. Samt bästa musikgenren!
3.Team Kill 'Em All: syftar till den mest banbrytande och snabbaste skivan som någonsin gjorts. Samt en nagel i ögat på alla 100% C&R fanatiker som som verkar likställa en matsfisk med mord (typ).
4. Team Slayer: syftar till den hårdaste, snabbaste, bästa bandet genom tiderna! Samt en nagel i ögat på alla 100% C&R fanatiker som som verkar likställa en matsfisk med mord (typ).

Rösta och argumentera gärna för varför det ena namnet är bättre än det andra...
Bifogade bilder
Filtyp: jpg 0926413651.jpg (28.3 KB, 60 visningar)
Filtyp: jpg 0966750418.jpg (90.2 KB, 44 visningar)
Finnishstallion er ikke aktiv   Svara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:07.